Ambrus Gábor

Alelnök / Vice President

Motoros pályafutását 1997-ben kezdte egy Aprilia Tuareg Wind 125 nyergében. Miután minden lóerőt kimotorozott, egy 400-as GSXR-re váltott, ám egy nyár után rájött, hogy ez nem az ő világa. Ínséges évek következtek, majd '98-ban ragadta el végleg a Ducati láz, amikor a Pannóniaringen meglátta a 916-ost Meklau alatt. 2008-ig kellett várnia, amikor egy S4R boldog tulajdonosa lett, később egy 996 pályamotor személyében a többnejűség ingoványos talajára lépett. A klub társalapítója, vezető grafikusa és ebay professzora.

Morva Zsolt "gizi"

Kincstárnok / Treasurer

10 évesen a haver Simson Schwalbin tanult meg motorozni, majd 12 évesen már saját Romet Kadettjével szántotta az utakat. Később Simson B 51, ETZ 125, és első nyugati gépként Kawasaki LTD 454 állt a garázsban, majd 2002-ben jött a nagy szerelem, a Ducati Monster 900. 2005 nyarán a 900-as S4R-re cserélődött, és hamarosan beköltözött a pályakukac is a nadrágba. Nyílt napok, oktatások, videók után a V2 kupás indulás és sikeres szereplés következett. A klub hivatalos kertésze és whiskey szakértője. Becenevét édesanyja után kapta.

Deák Ricsi

Elnök / President

Első motoros élménye egy kölcsön robogóval (már az is piros!) megtett első 5 méter, majd 3 méter csúszás. A pedálos verdák (Babetta, Puch) kimaxolása után 2008-ban fordult a normális motorok felé, és karrierjét egy Monster 620 ülésében kezdte. A Monster első látásra szerelem volt, de később mennie kellett, hogy a hülyegyerekmotor legyen az új pajtás. Később Staffordal párhuzamosan csatlakozik a pályamotorosok csapatába egy raklapnyi motoralkatrész megvásárlásával. A klub társalapítója, hivatalos mindenkinek beszólója és kreatív központja.

Kalocsai Edit

Titkár / Secretary